torstai 7. heinäkuuta 2016

Minne hävität ylimääräiset tavarat?

Marituksen myötä talosta olen poistanut melkoisen määrän tavaraa. Ihan ensimmäiseksi karsin tavaroista pois rikkonaiset ja heitän pois. Yleensä ne ovat jo niin huonossa kunnossa, että niitä ei kannata viedä kirpputorille. Seuraavaksi otan kasasta pois arvokkaimmat tuotteet, valokuvaan ne ja myyn internetin ja Facebookin kirppareilla. Jäljelle jäävät tuotteet vien hallikirppikselle myyntiin, se on meidän pihakirppis sisätiloissa. Siellä on yli kymmenen perhettä ja jokaisella on oma pöytä. Hinnat olen laittanut alhaiseksi, jotta pääsen tuotteista eroon!
Kirpputori pöytä alkukesästä
Olen vähentänyt huomattavasti tavaroiden ja vaatteiden ostamista. Mietin pitkään uuden tavaran tai vaatteiden hankintaa, koska en halua että nurkat täyttyvät enää heräteostoksista. Käytän ne rahat mieluummin perheen kanssa matkusteluun ym. Hetkiin. Siitä minulla on kuva muistuttamassa jääkaapin ovessa.
Mietelause jääkaapin ovessa muistuttaa tärkeimmästä



2 kommenttia:

  1. Samanlaisia puuhia täällä meneillään :) Ja sama lause meilläkin jääkaapin ovessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyisin minulla on tapana laittaa jääkaapin oveen sillä hetkellä tärkeinä pitämiä ajatuksia. Ei pääse unohtumaan! :)

      Poista